luni, 8 august 2011

Without Heart...

     
 Am rupt si mi-am aruncat inima! Nici nu mai stiu unde sa o caut,unde sa o gasesc…
Totul e monoton:aceleasi sunete, aceeasi muzica,acelasi stress si intre aceiasi pereti timp de o saptamana..Vreau o schimbare dar nu-mi vreau inima inapoi:E mai bine asa.
OK…Am devenit o rationalista fara inima,fara sentimente,gandesc la rece si nu-mi pasa de nimeni si nimic- E exact ceea ce mi-am dorit…dar nu e totul!
   …Iar azi ma simt plictisita de toata duritatea fiintei mele…
     Vreau sa iubesc ,dar fara inima!!! E posibil?? Voi ce ziceti??

3 comentarii:

  1. Nu...nu cred ca poti iubi fara inima.Si eu mi-as dori sa imi rup inima si sa nu o mai pot avea niciodata .
    Iubirea vine pe neasteptate si pleaca la fel;

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Si eu care doream sa iubesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da, poti! E ceva ce nu putem face?
    Poti iubi si fara inima, daca nu-ti doresti mai mult decat atat...

    RăspundețiȘtergere