luni, 8 august 2011

N-am chef...


Pun un banc ca nu am chef sa scriu acum...poate multi il cunosc dar e funny...
Cică moare unul şi ajunge în Iad. Văzându-se acolo, îl bufneşte
plânsul şi în vreme ce hohotea aşa, vine la el un drăcuşor :
- Ce faci bă, de ce plângi aşa?
- Păi am ajuns în Iad, uite şi harta, „ Vă aflaţi aici ”. O să mă
ardeţi şi o să mă chinuiţi.
- Aiurea, cine ţi-a băgat prostiile astea în cap?
Asta e propaganda de pe Pământ şi din Rai.
- Şi n-o să mă chinuiţi?
- Fugi bă d-aici, cum să te chinuim?!
Aici practici toate păcatele de pe Pământ.
Uite, îţi dau un exemplu: îţi place să bei?
- Beau, dar cu moderaţie.
- Atunci să vezi ce mişto e lunea – lunea bem ce vrem noi, vin, bere,
lichioruri, whisky, rachiu, palincă, ţuică, absolut orice.
- Da’, păi atunci nu e chiar aşa de rău.
- Da‘ stai să vezi, fumezi?
- Fumez, dar moderat.
- Păi atunci să vezi marţea nenică, marţi fumăm ca turcii – fumăm
ţigări, narghilele, trabucuri, pipe, chiştoace, orice.
- Ah, păi atunci nu e chiar aşa de rău.
- Da‘ stai să vezi – îţi place să bei cafea?
- Beau, dar doar câteva pe zi.
- Păi sa vezi atunci miercuri – miercuri bem cafea turcească, filtru,
espresso, latte, caffe-frappe, ce vrem noi.
- Meserie ! M-am mai liniştit.
- Auzi, zice drăcuşorul, eşti cumva homosexual?
- Nu, nici gând, nici pomeneală.
- Atunci s-ar putea sa nu-ţi prea placă joia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu