sâmbătă, 13 octombrie 2012

October Loneliness


Frigul imi ingheata nervii.Orice firicel epiterial e acum inghetat. Iar zgomotul ploii parca grabeste procesul de degerare nervoasa.
Muzica de pe fundal si toate gandurile imi invadeaza mintea cu o putere si totusi solemnitate mortuara. Azi sunt mai melancolica. Azi nu glumesc ,azi doar meditez: la ceea ce am facut,la ce a trecut si nu vreau sa-mi imaginez viitorul. Sunt momente cand nu vrei nimic altceva decat liniste si singuratate.
Nu am tinut niciodata o persoana fortat langa mine. Nici vreo iubire,nici vreun ‘’prieten’’. Timpul  arata adevarata fata. Dar nu schimba nimic. Nu am regrete: ce am pierdut ,pur si simplu nu a fost al meu . Atat!
Cine e cu adevarat langa tine,ramane pana la moarte fara orgoliu si fara egoism,iar cine fuge-iti lasa inima sa inghete in luni de toamna tarzie.

Un comentariu: