luni, 5 decembrie 2011

Iar iluzii...


       Hey…nu am mai scris demult pe aici…imi cer scuze…dar am o scuza: nu prea am timp liber sic el pe  care il am incerc sa nu-l pierd intr-o viata virtual!Sper ca e bn…
Printre toate randurile’’ filosofale’’ si intortocheate de pe acest blog…am ajuns si la ganduri mai feminine.Era nevoie si de asta intr-un sfarsit.
     M-am ciocnit de mai multe tipuri de oameni in ultimul timp si e mai greu sa-mi fac o imagine clara asupra realitatii si asupra lumii din jur cand minciuna si ura se afla la inaltime. Am multe intrebari la care nu gasesc un raspuns cel putin ,,comestibil’’.Am lucruri de rezolvat care ma privesc doar pe mine si am de luat niste decizii iar asta e cel mai greu lucru posibil:Sa iai o decizie corecta!
Nu pot sa mai traiesc asa…trebuie sa-mi  fac curat in ganduri in cel mai apropiat timp,iar eu am inteles ca nu sunt inca pregatita pentru viitor.Decizii care imi formeaza viata,caracterul,care imi pecetluiesc viitorul.Trebuie sa  fac un efort si sa inteleg psihologia oamenilor,trebuie sa invat sa scap de naivitate,trebuie sa rationalizez,trebuie…
    Aici oamenii gandesc altfel…sau e doar o iluzie…aici oamenii sunt mai materialisti decat ii stiam eu,aici oamenii se ,,folosesc’’ unii pe altii drept niste carpe de 2 bani,aici totul e altfel.
Imi e greu sa ma decid daca merg la biserica sau nu…stiu ca …nustiu…doar presupun ca voi fi tare si voi alege un drum corect,sau nu merg la biserica pentru ca viata mi se pare atat de dulce si frumoasa fara toate sinchiselile bisericesti.Tot nu cred in vreun dumnezeu dumnezeu dar vreau sa schimb ceva in viata…fiindca am pierdut prea multe si nu vreau sa pierd viitorul.
    Poate sunt doar ganduri adolescentine la care voi rade in hohote peste cativa ani cand voi recite,sau voi plange.Ferm este faptul ca asta traiesc acum si imi e greu sa iau deciziile vietii.
     Cineva imi spunea ca noi traim doar din iluzii si ceea ce facem sunt doar iluzii…sper sa fie asa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu