marți, 13 septembrie 2011

Fuckin' beginning

Sunt sceptica-asta e clar! Nu cred in destin si nici in vreun zeu,cred ca tot ce se intampla e rezultatul modului nostru de a actiona.Dar nu totul depinde de noi,ci si de altii.
   Mai dar cum in mortii masii sa-ti mearga lucrurile chiar de-a dracu’ daca ma gandesc mai bine.
s-o luam de la-nceput:
  A inceput totul luna trecuta cand trebuia sa au actele pentru admitere la studii.Initiativa ,planuri-pana aici e bine.Ajung in ziua admiterii  ca sa-mi dau seama ca inca nu a ajuns acordul care imi trebuia de peste hotare-macar bine ca admiterea a tinut cateva zile si am reusit.
Totul frumos si fericit pana in momentul cand peste vreo saptamana apar rezultatele si vad ca am fost idioata si neatenta ,am incurcat un cod si am fost admisa la alta specialitate,iar la asa ceva e nevoie de nervi.OK….ma informez,sun la Inspectorat in Iasi,trimit o cerere de transfer prin email  si mai astept 2 zile sa vina rezultatele.Apar-se rezolva si asta!
   Pesta ceva timp apare informatia despre depunerea actelor pentru viza. Hmm,aici parca am actele in regula,totul e ok pana ajung la Consulat si astept de la ora 11 pana la 16 ca sa pot depune actele…Si cum sa fie totul bine?? Nu se poate! De ce sa fie bine?? Fratele meu care trebuia sa ma insoteasca scrie cerere pentru parasirea locului de munca pentru patru ore dar mai intarzie 4.Rezultat?? E eliberat din functie!
Fie…si  asta e buna!
   Ieri a fost prima lui zi de lucru la noul serviciu.Si ma suna cu o veste trasnet:Nu poate sa ma insoteasca la studii fiind ca din cauza serviciului nu ii e permis sa paraseasca tara minim 6 luni.Buuuunna si asta. Se rezolva si asta ,urmand sa plec  cu mama prietenei mele care are acelasi traseu de parcurs.
Tot ieri au aparut listele celor carora li se elibereaza vizele.Lucru bun pana nu am aflat ca fratele meu nu poate sa iasa  de la serviciu mai mult decat 1 ora.Am zis ca e bine crezand ca dovedesc  totul,dar se pare ca nu: Au uitat sarmanii functionari sa anunte lumea ca eliberarea vizelor se face de la ora 13,asa ca am asteptat 3 ore.Si multumesc celui care a inventat telefonul mobil)) Am sunat si la ora 13 fratele meu era déjà cu mine in rand la Consulat.Fiind ca niciodata nu se pot tin de cuvant si nu se respecta ora exacta, fratele a fost nevoit sa plece ca sa nu fie iar eliberat din functie.Iar din prostul fapt ca sunt minora am mai pierdut 1 ora din viata ca sa aflu ca fara insotitor nu mi se elibereaza viza.
     Nustiu de ce-mi merge mie asa bine,dar cert este faptul ca nervii mei incep sa cedeze cate putin si nu mai pot dormi noptile normal.Stau cu calmante si somnifere langa mine.
Sper sa mai treaca si ziua de maine, sa-mi iau viza fara incidente. Si urati-mi drum buuunnn fara arestari la vama si multi nervi(stiu ca voi avea nevoie)!
   PS:Succese toturor la Schoool! Si felicitari cu inceputul anului scolar! 

3 comentarii: