miercuri, 17 august 2011

Everything will be ok!!

     Stiu: n-am mai scris de ceva timp dar am o scuza A fost o perioada cam stresanta dar acum e bine si in sfarsit oficial  am fost admisa la studii liceale in Romania. Spune-ti ce vreti,feliccitati-ma.preintampinati-ma dar inapoi nu dau)) am facut un drum prea lung ca sa renunt acum asa usor.
    Cum s-a imtamplat?? Am depus actele la ambasada si a venit si ziua mult asteptatelor rezultate…Toate bune si frumoase pana cand am descoperit ca in loc de profil economic am fost admisa la industria textile si pielarie.ȘOC,ȘOC,ȘOC!! Parca eram scoasa din sicriu si nici nu aveam idée ce sa fac ca sa rezolv problema.Am plecat iarasi la ambasada si de la incompetentii aia am aflat ca nu pot face nimic altceva decat sa continui cel putin 1 semestru la pielarie si apoi sa scriu o cerere de transfer.Pai cum ar veni asta?? Ce are pielaria cu economia??
    Deci aveam in plan sa las pielaria si sa termin liceul in Moldova  dar totusi mai  cautam solutii pentru ca nu sunt eu persoana care sa cedeze usor.Am gasit datale de contact a Inspectoratului Judetean Iasi,am sunat si mi  s-a spus sa scriu o cerere de transfer pe email.Am mai asteptat 3 zile pentru ca sa aflu ca am fost transferata de la Industria textile -Suceava la economii in Bacau.And now  I’m Happy!!:P

         Everything will be okay in the end. if it's not okay it's not the end. John Lennon
PS.Aveti niste sfaturi ce tine de acomodarea intr-o tara straina??Please heeelpppppp!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu