sâmbătă, 9 iulie 2011

Baby, I have no story to be told

Ok…azi nu am chef de nimic…doar un dus rece la ce caldura e afara))
…..
Nu stiu de ce odata cu trecerea timpului oamenii sunt mai grabiti-mai indiferenti…Mi-e dor de zilele intregi petrecute in fata blocului cu ,,gasca’’ alergind si zbintuindu-ne pe afara Cred ca o data cu dezvoltarea tehnologiinor ,, retrogradeaza’’ viata…imi e dor de minutele pe care le petreceam impreuna cu ai mei,de rasaritul si aerul curat pe care il intilneam dimineata si care acum pentru mine nu mai are nici o valoare,mi-e dor de risetele si zgomotul pe care il faceam cand eram toti acasa, de mirosul bucatelor atunci cand ma intorceam de la joaca..de sfaturile si mustrarile pe care mi le faceau…Mi-e dor de tot- de orice an trecut si amintit((
Vreau sa raman copil…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu